Trodde det skulle være mulig å velge blant alle mine skjemaer - men får bare opp ett skjema. Er det noe jeg har glemt å krysse av for i Egenskaper, eller er dette en feil?
Hei. Det kan du finne i dagens statistikkrapport. Hvis du går til “rapporter” -> “Statistikk” så vil du finne det der. Her er et skjermbilde fra en test-klient hos meg:
Når det er sagt, så har vi nå klar en helt ny statistikkmodul. Informasjon om denne blir snart sendt ut til kunder. Ny statistikkmodul i ACOS Interact
Vi har utviklet en helt ny statistikkmodul i ACOS Interact som vil erstatte dagens modul. Det er utviklet nye rapporter som gir verdifulle data på hvordan man kan forbedre design og utarbeidelse av dialoger i Interact.
Fullførelsesgrad og utfyllingstid
Det er nå mulig å få oversikt over fullførelsesgrad . Hvor mange sender inn et skjema og hvor mange avbryter underveis i utfyllingen. Dette kan gi indikasjoner på om det vanskelig å fylle ut, om søkeren har nok informasjon om tjenesten før skjemaet fylles ut etc.
Løsningen måler også gjennomsnittlig utfyllingstid på et skjema. Dette gir verdifull informasjon på om et skjema er krevende å fylle ut for brukeren. Bør det være mellomlagring på skjemaet? Bør det splittes opp i flere skjema? Kan man redusere størrelsen på skjema?
Ved å analysere både utfyllingstid og fullførelsesgrad kan man se dette i en sammenheng og gjøre nødvendig forbedringer i et skjema for å øke både kvalitet og sikre at flere brukere fullfører utfyllingen.
I tillegg til dette er det også tilgjengelig flere oversikter som:
Antall innsendinger
Trend på antall innsendinger dag for dag
Hvilke autentiseringsløsninger som er mest benyttet
Takk for svar!
Ja, denne statistikken kjenner jeg til. Det vi ønsker er samlet info der statistikk for hvert skjema er inkludert. Men jeg tror vi får svar på vårt ønske med den nye modulen.