Detektere om Step/Trin er skjult eller synligt

Hej Interact Community,

jeg har en større blanket som afsluttes med en vurdering, baseret på de værdier som brukerne har angivet.

Vurderingen består af 3 skjulte Steps/Trin som hver har en algoritme i Activation Script, for at vise korrekt vurdering. Vurdering 1 og 2 går fint med mange kontroller af værdier.

For vurdering 3, ville det være det letteste at detektere om vurdering 1 eller 2 er synlige i kombination med en enkelt anden værdi, da Vurderingen 3 gælder hvis ikke skjemaet har aktiveret vurdering 1 eller 2.

Så spørgsmålet er: kan man, i et activation script på et Step/trin, reagere på om andre Step/Trin er aktiveret eller stadig er skjult/hidden.

Bedste hilsener

Uri

Hei Uri.

Synlighet er så vidt jeg vet ikke tilgjengelig via script, så du må løse dette litt annerledes. Du kan enten kopiere og gjenbruke samme script i flere valideringer, eller flytte mye av scriptet til en “Funksjon” som du kan referere til i flere av valideringene. Da skal det være mulig å unngå å duplisere kode.

Hei Tormod.

Tak for forslaget, jeg arbejder på at kopiere/udbygge script, men vil se om jeg kan få det til med en Funksjon senere, da jeg har et vist tidspres på at få skjemaet færdigt.

Jeg melder tilbage, når jeg har testet.

/U