Interact Flow - brukerdokumentasjon

Hei,
Har det blitt laget en brukerveiledning til Interact Flow? Vi prøver å sette i gang noen enkle flyter, men det er lenge siden kurs, og mye er glemt. Finnes det noe som kan få oss på rett spor?

Hei. Jeg har sjekket ut og er rett rundt hjørnet. Det har blitt utsatt noen ganger, men kan forsikre deg om at det nå er svært nærme. Plinger på så snart den er klar

1 Like

@nils, jeg tar og deler med deg brukerveiledningen slik den er nå privat og når den lanseres offisielt, så vil du nå den direkte fra Interact Flow.

Det er kjempeflott @thormod!

Når kan vi forvente at brukerdokumentasjonen er klar? For oss er det også lenge siden kurs og dessverre litt for mye som er glemt og endringer som må utføres. @thormod kan du sende brukerveiledning til meg når den er klar, evt slik den er nå?

Kanskje vi kan hjelpe med noe Wenche? @ingunn.fjelder rå på Flow:-)

1 Like

Hei, da er Brukerdokumentasjonen for Interact Flow endelig på plass :-). Merk at denne inneholder også det som er i versjon 1.1 av Flow - altså interne OG eksterne skjema.

Vi har ikke fått denne ut i en “hjelp”-knapp i løsningen enda men vil komme. Foreløpig vil vi legge den ut på kundeportalen vår slik at dere får tak i den der. @nils og @wenche.kjolseth, jeg vil sende denne privat til dere

2 Likes

Kan vi få den tilsendt også?

Jepp. Sender den privat

mulighet for å få den tilsendt?