Ros-analyse på interact og flow

Hei
Er det noen som har gjort en ROS-analyse på Acos interact og/eller Flow?

Hei :slightly_smiling_face: Vi har utført ROS for Interact i Nord-Odal kommune :+1:

Hei :slight_smile: Er dette noe dere kunne tenke dere å dele? Vi er veldig interessert i dette, spesielt med tanke på bruk av løsningen til ulike fagområder i kommunen. Mvh Linn og DGI-kommunene i Gardermoregionen.

Hei😊 Kan sende det til deg på e-post?

Det hadde vært supert! linn.reinamo@dgi.no

Tusen takk :slight_smile:

Sender den til deg :slightly_smiling_face:

Hei!

Kan du tenke deg å dele med oss i Ålesund kommune også? :pray: :slightly_smiling_face:

Mvh
Oddveig Alnes - Ålesund kommune
(oddveig.alnes@alesund.kommune.no)

1 Like

Sender deg den i morgen :+1::blush:

2 Likes

Hei igjen @oddveig :slightly_smiling_face: Ble litt travelt, men nå har jeg sendt deg vår ROS. God helg når den kommer :slight_smile:

2 Likes

Er det mulig å få tilsendt en kopi av ROS-analysen? Har gjennomført for delområder (skjema), men alltids muligheter for forbedringer og innspill som kan gjøre at man bør vurdere ting en gang til.

Mvh

Morten Thorvaldsen
Sandefjord kommune

Hei😊 Sen respons, men det kan du få. Skal sende den i morgen👍

Hei igjen @MortenTho :slight_smile: Kan jeg få e-postadressen din? Klarte ikke finne den på brukeren din her.
Fant den allikevel :wink: Da skal du ha fått den. God påske :slight_smile:

Hei, @Synnove er det mulig å få sendt Ros-analysen til karina.haugland@time.kommune.no? Skal igang med Ros av Interact og er greit å få innspill på hva andre har tenkt :slightly_smiling_face:

mvh

Karina Haugland-Time kommune

Hei😊 Sender deg den til uka👍

Henger meg på tråden jeg også.
Ønsker gjerne å få tilsendt denne ROS-analyse

Hei @anders.heia :blush: Jeg jobber ikke lenger i Nord-Odal kommune, men kanskje @LeneOstby kan sende deg den?:blush:

Hei,

Jeg kan sende deg ROS-analysen om jeg får e-postadressen din:-)

Hei Lene, Vi i Utlendingsnemnda skal begynne å ta i bruk Interact. Har dere anledning til å dele deres ROS-analyse med oss også?

Mvh
Henning Syversen
HSY@UNE.NO

Henger meg på.
Vil gjerne ha en kopi av ROS-analyse.
På forhånd takk :slight_smile:

Anders Heia
anders.heia@grong.kommune.no

Hei, Politiet IKT Tjenester skal også ta i bruk Acos Interact og Interact Flow. Først ut er et internt skjema, og neste er et eksternt skjema . blant annet Klage på Politiet.

I den forbindelse hadde det vært flott om vi kunne fått tilsendt en kopi ROS analysen som er blitt gjort. Vi kommer til å ha det som et utgangspunkt når vi bestiller interne testere som skal gjør sikkerhetstest hos oss.

Min e-post adresse er: Atle.Ostbo@Politiet.no

Mvh Atle Østbø
sak-arkiv teamet